حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • برگزاری مراسم معنوی اعتکاف با نقش ویژه گروه‌های مردمی
    20 دی 1401 - 13:43
    شناسه : 1025
    مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبرداد؛ حجت الاسلام سید محمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مراسم معنوی اعتکاف امسال با نقش ویژه گروه‌های مردمی و با تسهیل‌گری اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
    منبع : خبرگزاری مهر

    حجت الاسلام سید محمود حسینی ظهر سه شنبه در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی آذربایجان شرقی گفت: آئین اعتکاف امسال در روزهای ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ رجب در سطح استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مشارکت تشکل‌های مردمی و سازمان‌ها و نهادهای دولتی برگزار خواهد شد.

    مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: مراسم اعتکاف امسال با نقش ویژه گروه‌های مردمی و با تسهیل‌گری اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

    وی سپس به ضرورت توجه به فضاسازی شهری در اعیاد ماه رجب و شعبان تاکید داشت و افزود: برنامه‌های مختلف جشن و سرور نیز در این ایام برگزار خواهد شد.

    حسینی با بیان اینکه باید در این ایام الگوی جشن‌های اسلامی به جامعه ارائه شود، افزود: عموم مردم جامعه باید جذب این برنامه‌های جشن و شادی شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.