حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

دوشنبه, ۱ مرداد , ۱۴۰۳ Monday, 22 July , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • ثبت‌نام ۹۰۰۰ دانش‌آموز در حاشیه شهر مشهد برای آئین اعتکاف
    04 بهمن 1402 - 10:53
    شناسه : 5047
    حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد حسینی، دبیر ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد گفت: در حاشیه شهر مشهد با توجه به رشد سه برابری استقبال مردم از آئین معنوی اعتکاف، 190 مسجد به این موضوع اختصاص پیدا کرده و تاکنون دستکم 9 هزار دانش‌آموز برای اعتکاف ثبت‌نام کرده‌اند.
    منبع : خبرگزاری ایرنا

    خراسان رضوی _ ستاد مرکزی اعتکاف: دبیر ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد در جلسه ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد گفت؛ به‌طور کلی ۳۹ دفتر تسهیل‌گری در حاشیه شهر مشهد وجود دارد، طی دو سال اخیر، پروژه‌های زودبازده‌ای که در حوزه توانمندسازی عمرانی و فرهنگی پهنه‌های حاشیه‌ای توسط شهرداری اجرا شد، کمک زیادی به حل مشکلات مردم در این مناطق کرده است.

    حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی افزود: امروز دیگر پهنه‌ای در حاشیه شهر وجود ندارد که دفاتر تسهیل‎گری نداشته باشد و دروازه‌های ارتباط بی‌واسطه مردم با متولیان امر در حوزه‌های مختلف نباشد.

    وی بیان کرد: بسیاری از پیشرفت‌‎هایی هم که در این سال‌ها اتفاق افتاده به برکت همین ارتباط مستمر بوده و هر اقدامی در حاشیه شهر با مشارکت و همکاری مستقیم مردم انجام خواهد شد.

    دبیر ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد با اشاره به فرارسیدن ایام اعتکاف ادامه داد: در حاشیه شهر با رشد سه برابری استقبال مردم از آیین معنوی اعتکاف، ۱۹۰ مسجد به این موضوع اختصاص پیدا کرده و تاکنون دستکم ۹ هزار دانش‌آموز برای اعتکاف ثبت‌نام کرده‌اند.

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.