حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • مراسم اعتکاف در ۱۳ مسجد استان همدان برگزار می شود
    31 فروردین 1402 - 21:14
    شناسه : 3735
    مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان همدان: مهدی صلواتیان مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان همدان از پیش بینی حضور بیش از ۳ هزار نفر در این مراسم معنوی خبر داد و گفت: مراسم اعتکاف در ۱۳ مسجد استان همدان برگزار می شود.
    منبع : خبرگزاری مهر

    مهدی صلواتیان در گفتگوی اظهار کرد: همزمان با دهه پایانی ماه مبارک رمضان مراسم اعتکاف در ۱۳ مسجد استان برگزار می‌شود.

    وی افزود: مراسم اعتکاف از شب بیست و یکم و به مدت سه دوره سه روزه برگزار می‌شود.

    مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان همدان از پیش بینی حضور بیش از ۳ هزار نفر در این مراسم معنوی خبر داد و تصریح کرد: در ۱۳ مسجد در سراسر استان همدان پذیرایی معتکفین برای مراسم معنوی اعتکاف به انجام می‌رسد.

    وی افزود: در مسجد جامع همدان ۳ دوره، مسجد فرهنگیان علی آباد ۲ دوره، مسجد مهدوی یک دوره ویژه دانش آموزان و مسجد امام حسین (ع) شهرک مدنی یک دوره مراسم معنوی اعتکاف در دهه پایانی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

    صلواتیان خاطرنشان کرد: در صورت استقبال تعداد مساجد بیشتری را برای مراسم معنوی اعتکاف اختصاص خواهیم داد.

    وی به برنامه‌های فرهنگی طی این سه روز اشاره کرد و گفت: محافل انس با قرآن، مراسم شب‌های قدر، مناجات شبانه، عصری با شهدا و عصری با علما از جمله برنامه‌ها خواهد بود که در این مراسم از سخنران‌های بزرگی برای حلقه‌های معرفت با موضوع سبک زندگی اسلامی، جهاد تبیین، افزایش جمعیت، مهدویت، فرقه‌های انحرافی، احکام، پاسخ به شبهات و تصحیح نماز استفاده خواهد شد.

    مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان همدان خاطرنشان کرد: در شهرستانهای استان نیز تعدادی از مساجد برای این مراسم در نظر گرفته شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.