حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • مراسم اعتکاف در ۴ مسجد دهدشت برگزار می شود
    07 بهمن 1401 - 11:39
    شناسه : 1488
    رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه در گفتگو با مهر: حجت‌الاسلام مجید بهادری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه از برگزاری مراسم اعتکاف در ۴ مسجد دهدشت خبر داد.
    منبع : خبرگزاری مهر

    حجت‌الاسلام مجید بهادری افزود: با همکاری اداره آموزش و پرورش و در صورت تصویب این برنامه، اعتکاف ویژه دانش‌آموزان در مسجدی از شهر دهدشت برگزار می‌شود.

    بهادری تصریح کرد: برنامه اعتکاف در شهر دهدشت در مساجد امام رضا (ع) و نبی اکرم (ص) ویژه خواهران و مسجد صاحب زمان مختص برادران انجام می‌شود.

    مدیر سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه بیان کرد: در بخش‌های دیشموک، چاروسا و سوق هر کدام در دو مسجد میزبان متکفین خواهند بود.

    وی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در روستای های شهرستان کهگیلویه گفت: این برنامه در پنج روستای تل کوچک، راک، دوریزگان و فیلگاه و چنگوا که اعلام آمادگی کردند، برگزار خواهد شد.

    بهادری خاطر نشان کرد: سخنرانی، مداحی و محتوای غنی اعیاد رجبیه و اعتکاف امسال به طور ویژه در دستور کار است.

    وی هدف از تجمیع معتکفان در چند مسجد اعلام شده را برگزاری هر چه بهتر اعتکاف، ایجاد نظم و خدمات رسانی با کیفیت به متعکفین اعلام کرد و گفت: امسال تصمیم گرفتیم با مشورت هیأت امناهای مساجد چند مکان را بعنوان هدف انتخاب کنیم تا مراسم با کیفیت تری برگزار کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.