حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • ۲۲دی؛ آغاز ثبت نام اعتکاف رجبیه حرم حضرت عبدالعظیم(ع)
    22 دی 1401 - 13:46
    شناسه : 1028
    در جلسه هماهنگی اعتکاف رجبیه مطرح شد:  علاقه مندان به شرکت در مراسم اعتکاف رجبیه حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از تاریخ ۲۲ دی ماه لغایت دوم بهمن ماه با مراجعه به سایت آستان مقدس پیش ثبت نام خود را انجام دهند.
    منبع : خبرگزاری مهر

    اولین جلسه هماهنگی اعتکاف رجبیه در معاونت امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

    این جلسه با حضور نمایندگان بخش‌های مختلف آستان مقدس در راستای هم افزایی و تعیین راهکارهای بهره وری بیشتر از ظرفیت‌های فرهنگی حرم مطهر در مراسم اعتکاف و توسعه و ارتقا ویژه برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی مناسب با قشر جوان برپا شد.

    تشکیل کارگروه‌های تخصصی محتوایی، اجرایی و…به منظور برگزاری و میزبانی شایسته از معتکفین و غنای فرهنگی این آئین نورانی از اهم تصمیمات این نشست بود.

    علاقه مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند از تاریخ ۲۲ دی ماه همزمان با شب ولادت حضرت زهرا (س) لغایت دوم بهمن ماه با مراجعه به سایت آستان مقدس پیش ثبت نام خود را انجام داده و پس از قرعه کشی و اعلام اسامی انتخاب شده، در تاریخ‌های سوم و چهارم بهمن ماه نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام نمایند.

    ویژه برنامه اعتکاف رجبیه از ۱۵ بهمن ماه مصادف با شب میلاد مولای متقیان حضرت امام علی (ع) در مسجد جامع آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برپا خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.