حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • اعتکاف، سنتی معنوی و حسنه است
    02 بهمن 1402 - 11:50
    شناسه : 4866
    حجت‌الاسلام محمدجواد گراوند امام جمعه کوهدشت گفت: اعتکاف سنتی معنوی، حسنه، نیکو، زیبا، انسان‌ساز و از اسرار بزرگ دین است.
    منبع : خبرگزاری حوزه

    لرستان _ ستاد مرکزی اعتکاف: امام جمعه موقت کوهدشت امروز در دومین جلسه ستاد اعتکاف شهرستان که در دفتر امام جمعه کوهدشت برگزار شد، با بیان اینکه ماه رجب فرصتی مغتنم برای تعمیق آموزه‌های معنوی و تهذیب نفس است، گفت؛ باید با بهره‌گیری از این فرصت در راستای اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه بهره گیریم.

    وی با بیان اینکه ماه رجب ماه صفا دادن به دل و طراوت بخشیدن جان‌ها است، اظهار کرد: ماه رجب فرصتی زیبا برای راز و نیاز و خلوت با خداوند سبحان است.

    امام جمعه موقت کوهدشت با اشاره به برگزاری آئین معنوی اعتکاف در این ماه بیان کرد: اعتکاف سنتی معنوی، حسنه، نیکو، زیبا، انسان ساز و از اسرار بزرگ دین است.

    حجت‌الاسلام طهماسبی بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها در زمینه برگزاری آئین معنوی اعتکاف در سطح مساجد شهرستان تاکید کرد.

    حجت‌الاسلام محمدجواد گراوند، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت نیز گزارشی از وضعیت برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی جهت پوشش مساجد محل برگزاری آئین اعتکاف در شهرستان را ارائه داد.

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.