حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • اعتکاف در ۱۷ مسجد نهاوند
    02 بهمن 1402 - 13:29
    شناسه : 4926
    حسین گروسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: پنج کمیته برای برگزاری هر چه بهتر مراسم معنوی اعتکاف در 17 مسجد از مساجد شهرستان نهاوند فعال هستند.
    منبع : خبرگزاری مهر

    همدان _ ستاد مرکزی اعتکاف: حسین گروسی در گفتگویی رسانه‌ای گفت؛ آئین معنوی اعتکاف هر ساله با استقبال نسل جوان در ایام ماه رجب برگزار می‌شود و امسال نیز برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه این مراسم انجام شده است.

    وی افزود: امسال در راستای برگزاری بهتر آئین معنوی اعتکاف پنج کمیته مختلف چندین جلسه برگزار کرده تا شرایط برای برگزاری مهیا شود.

    گروسی با اشاره به اینکه امسال در ۱۷ مسجد شهری و روستایی آئین اعتکاف اجرا می‌شود و روند ثبت‌نام ادامه دارد، افزود: امسال برای نخستین بار برنامه‌های متنوعی در ایام اعتکاف تدارک دیده‌شده است که در ایام برگزاری مراسم اجرا می‌شود.

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: امسال به همت ستاد مردمی اعتکاف دو کار ویژه در دستور ستاد قرارگرفته که اعتکاف دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها با محوریت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

    وی بیان کرد: کار ویژه دوم این است که برای اولین‌بار آئین معنوی اعتکاف مادر و فرزندی در سطح شهرستان تدارک دیده‌شده است.

    گروسی افزود: ستادهای فرعی هم در مراکز بخش‌ها و روستاهای هدف تشکیل‌شده است و تا دهم رجب ثبت‌نام از معتکفان ادامه دارد.

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.