حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • ثبت‌نام اعتکاف نوجوانان اردبیلی آغاز شد
    21 دی 1402 - 11:12
    شناسه : 4245
    حجت‌الاسلام علی خرم‌دوست رئیس کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان گفت: ثبت نام در چهارمین دوره اعتکاف ویژه نوجوانان از امروز، چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

    اردبیل _ ستاد مرکزی اعتکاف: حجت‌الاسلام علی خرم‌دوست رئیس کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان، در گفت‌وگویی رسانه‌ای گفت؛ ثبت‌نام در چهارمین دوره اعتکاف ویژه نوجوانان از امروز، چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

    وی افزود: این اعتکاف ویژه نوجوانان پسر پایه هفتم تا دهم در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه، پنجم، ششم و هفتم بهمن‌۱۴۰۲ در مسجد امام علی علیه‌السلام شهرک کارشناسان برگزار خواهد شد.

    رئیس کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان بیان کرد: برنامه‌های متنوعی از جمله سخنرانی، مداحی، نماز جماعت، جلسات پرسش و پاسخ، و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در این اعتکاف پیش‌بینی شده است.

    حجت‌الاسلام خرم‌دوست با بیان اینکه علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۸۴۱۴۱۳۹۸تماس بگیرند، افزود: اعتکاف فرصتی مغتنم برای نوجوانان است تا با حضور در مسجد و دوری از دنیای مادی، ارتباط خود را با خداوند متعال محکم‌تر کنند.

    یادآور می‌شود، چهارمین دوره اعتکاف ویژه نوجوانان به همت کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان برگزار خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.