حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • جلسه شورای راهبردی اعتکاف استان یزد برگزار شد
    02 بهمن 1402 - 11:59
    شناسه : 4864
    جلسه شورای راهبردی اعتکاف استان یزد در محل مدیریت حوزه علمیه این استان با حضور آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، مدیر حوزه علمیه استان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و نماینده نهاد رهبری در دانشگاه برگزار شد.
    منبع : خبرگزاری حوزه

    یزد _ ستاد مرکزی اعتکاف: جلسه شورای راهبردی اعتکاف استان در محل مدیریت حوزه علمیه استان یزد با حضور آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، مدیر حوزه علمیه استان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و نماینده نهاد رهبری در دانشگاه برگزار شد.
    آیت‌الله ناصری با بیان این مطلب که اعتکاف یک امر معنوی است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های مسئولین در مساله اعتکاف باید به این سمت برود که یک تحول در این امر ایجاد شود بخصوص در اعتکاف دانش‌آموزی.
    امام جمعه یزد گفت: با توجه به جنگ ادراکی، شخصیتی، فرهنگی و … که دشمن آن را راه انداخته است، مراسم معنوی اعتکاف فرصت مغتنمی است تا در آن اصول عرفان و مکتب برای معتکفان بیان شود.
    نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: اعتکاف یک مراسم معنوی است که در آ ن باید از سیاست‌زدگی دوری کرد و به سمت تقویت امور دینی معتکف رفت.
    یادآور می‌شود: در اعتکاف امسال نماز استسقاء، نماز طلب باران پس از نماز جمعه همزمان در تمامی مساجد که میزبان معتکفین هستند برگزار می‌شود.
    همچنین در این جلسه گزارش شد: در استان یزد ۲۵۳ مسجد در استان میزبان معتکفین خواهند بود.

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.