حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • شروع ثبت‌نام اعتکاف رجبیه در زابل
    28 دی 1402 - 19:56
    شناسه : 4533
    حجت‌الاسلام جانعلی ظریف‌صیادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل گفت: همزمان با دیگر شهرهای استان، ثبت‌نام اعتکاف رجبیه در زابل هم از امروز آغاز شده است.
    منبع : خبرگزاری مهر

    سیستان و بلوچستان _ ستاد مرکزی اعتکاف: حجت‌الاسلام جانعلی ظریف‌صیادی، در گفت‌وگویی ضمن دعوت همه علاقمندان به شرکت در آئین اعتکاف در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: همزمان با سراسر شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان، ثبت‌نام آئین اعتکاف، از روز سه‌شنبه ۲۶ دی، در زابل، آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

    وی با بیان این‌که در برنامه اعتکاف رجبیه امسال و براساس اطلاعات جلسات رؤسای ادارات تبلیغات منطقه سیستان، برای بیش از دو هزار نفر در ۱۷ مسجد منطقه سیستان برای شرکت و بهره‌برداری از آئین اعتکاف برنامه‌ریزی شده‌است، افزود: طبق پیش‌بینی‌های به‌عمل آمده، بیش از هزار نفر از این ظرفیت در نظر گرفته شده، از میان دانشجویان و دانش‌آموزان هستند.

    ‌رئیس شبکه تبلیغ شهرستان زابل با اعلام اینکه، هزینه‌های شرکت در آئین اعتکاف رجبیه امسال به ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافته‌است، اضافه کرد: با توجه به شرایط جوی و برودت شدید هوا، مخصوصاً در شب‌ها و ساعات اولیه صبح، هماهنگی‌های لازم در خصوص آماده‌سازی زیرساخت‌ها و تقویت لوازم گرمایشی مساجد و تهیه اقلام بهداشتی، در مساجد تعیین شده برای آئین معنوی اعتکاف، انجام شده‌است.

    وی یادآور شد: مساله اعتکاف از اتفاقات و رویدادهای مهمی است که زمینه‌ساز ارتقا روح معنویت در سطح جامعه است.

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.