حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • ۱۵۰ جلد کتاب ویژه آئین معنوی اعتکاف در گرگان اهدا شد
    16 بهمن 1402 - 11:51
    شناسه : 7764
    معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

    گلستان _ ستاد مرکزی اعتکاف: جواد قربانی در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اینکه آیین اعتکاف فرصتی برای خلوت با معبود در خانه خدا و راهی برای رسیدن به حقیقت ایمان است، گفت؛ به مناسب برپایی مراسم اعتکاف از سوی این دستگاه اجرایی، ۲۲ عنوان کتاب به تعداد ۱۵۰ جلد و به ارزش ریالی بیش […]

    منبع : خبرگزاری ایبنا

    گلستان _ ستاد مرکزی اعتکاف: جواد قربانی در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اینکه آیین اعتکاف فرصتی برای خلوت با معبود در خانه خدا و راهی برای رسیدن به حقیقت ایمان است، گفت؛ به مناسب برپایی مراسم اعتکاف از سوی این دستگاه اجرایی، ۲۲ عنوان کتاب به تعداد ۱۵۰ جلد و به ارزش ریالی بیش از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان به‌منظور اهدا به معتکفان اعطا شد.

    وی افزود: همچنین ۶۰ جلد کتاب در ۵ عنوان نیز به معتکفان حاضر در مراسم اعتکاف «پرواز در ملکوت» که ویژه جامعه فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی بود نیز از سوی این دستگاه اجرایی اهدا شده است.

    قربانی ادامه داد: فضای معنوی و انسان‌ساز اعتکاف با دیگر ایام سال قابل مقایسه نیست و مجالی است به‌خصوص برای جوانان که از این فرصت معنوی نهایت استفاده را ببرند و در کنار اعمال اعتکاف، در صورت امکان برای دقایقی مطالعه کنند.

    وی، فضای معنوی و گردهمایی انسان‌ها در ایام اعتکاف را فرصتی برای هم‌افزایی و تبادل اندیشه‌ها و نیز امیدآفرینی برشمرد و گفت: طعم شیرین عبادت وقتی همراه با مطالعه هدفمند باشد و این امر مطالعه اگر تداوم یابد می‌تواند تعالی اندیشه را به ارمغان بیاورد.

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.