حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • جزئیات ثبت نام شرکت در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
    24 دی 1401 - 10:12
    شناسه : 1058
    ثبت نام متقاضیان شرکت در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام آغاز شد.
    منبع : خبرگزاری حوزه

    زمان ثبت نام اولیه برای شرکت در مراسم اعتکاف رجبیه از روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه به مدت ۱۰ روز تعیین شده است و این ثبت نام صرفاً اینترنتی و بصورت قرعه کشی می‌باشد و امکان ثبت نام حضوری وجود ندارد.

    بر اساس این گزارش، متقاضیان شرکت در این مراسم معنوی می توانند در زمان تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام به نشانی www.abdulazim.com مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره های ۵۱۲۲۵۵۴۰ و ۵۱۲۲۵۵۰۳ تماس حاصل نمایند.

    گفتنی است، مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در مسجد جامع آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در روزهای ۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه برگزار می‌شود.

    متقاضیان محترم کلیه شرایط اعلام شده در سایت را هنگام ثبت نام با دقت مطالعه نموده و پس از پذیرش موارد مذکور، اقدام به ثبت نام نمایند، زیرا در غیر این صورت امکان حضور متقاضیان در مراسم فراهم نخواهد شد.

    مؤکداً تصریح می شود که اسامی نهائی معتکفین، صرفاً بر اساس قرعه کشی تعیین و اعلام خواهد شد و اسامی برگزیدگان نهایی پس از قرعه کشی از تاریخ ۵ بهمن ماه در پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس قابل مشاهده بوده و برگزیدگان باید در این تاریخ نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود از طریق سایت آستان اقدام نمایند.

    جهت ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه اینجا کلیک کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.