حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • مراسم اعتکاف در ۱۹۵ مسجد استان بوشهر برگزار می‌شود
    12 بهمن 1401 - 11:50
    شناسه : 1708
    اجرای برنامه‌ها با محوریت مردم؛ حجت‌الاسلام محمد قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری اعتکاف با محوریت مردم خبر داد و گفت: مراسم معنوی اعتکاف در ۱۹۵ نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود.
    منبع : خبرگزاری مهر

    حجت‌الاسلام محمد قادری اظهار داشت: به منظور برگزاری باشکوه مراسم اعتکاف در استان بوشهر برنامه‌ریزی صورت گرفته که مردم‌محوری از برنامه‌های مهم است.

    وی با اشاره به برگزاری اعتکاف پس از ۲ سال وقفه به خاطر کرونا خاطرنشان کرد: مراسم اعتکاف امسال در ۱۲۶ نقطه روستایی و ۶۹ نقطه شهری در استان بوشهر برگزار می‌شود.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: شهرستان‌های تنگستان و دشتستان دارای بیشترین تعداد مرکز اعتکاف روستایی در سال جاری هستند.

    وی به برگزاری مراسم اعتکاف‌های تخصصی و موضوعی اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های ویژه در استان بوشهر برگزاری اعتکاف مادر و کودک در برخی نقاط استان است.

    حجت‌الاسلام قادری از برگزاری اعتکاف دانشجویی در دو نقطه از استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: اعتکاف دانش‌آموزی نیز در ۱۷ نقطه از این استان برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه تلاش شده تا این برنامه‌ها به صورت مردم‌محور برگزار شوند تصریح کرد: مردم پشتیبان این برنامه‌ها هستند و نسبت به تأمین ارزاق مورد نیاز از سوی جهاد کشاورزی نیز اقدام شده است.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه افراد بین ۱۲ تا ۶۵ سال امکان حضور در این مراسم را دارند گفت: افراد علاقمند می‌توانند به مساجد مراجعه و ثبت‌نام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.