حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • آغاز پیش‌ثبت‌نام آیین معنوی «اعتکاف رجبیه» در حرم مطهر رضوی
    23 آذر 1401 - 13:32
    شناسه : 1002
    مدیر عالی حرم مطهر رضوی خبر داد؛ مدیر عالی حرم مطهر رضوی از آغاز پیش ثبت‌نام مراسم معنوی «اعتکاف رجبیه» در حرم مطهر رضوی از امروز ۲۳ آذر ماه خبر داد.
    منبع : خبرگزاری مهر

    مصطفی فیضی با اشاره به جزئیات ثبت‌نام در مراسم معنوی «اعتکاف رجبیه» اظهار کرد: در آستانه نزدیک شدن به ماه رجب؛ ماه رحمت و مغفرت الهی، ثبت‌نام این مراسم معنوی از امروز ۲۳ آذر لغایت ۶ دی ماه از طریق سایت اعتکاف به آدرس ETEKAF.RAZAVI.IR و یا با ارسال عدد ۸ به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۰۴۸۰۳۰ آغاز شده است.

    مدیر عالی حرم مطهر رضوی ظرفیت پذیرش در این آئین معنوی را ۲ هزار نفر پیش‌بینی کرد و گفت: این آئین معنوی از ۱۵ بهمن مقارن با میلاد فرخنده امیرالمومنین علی (ع) به مدت ۳ روز در مسجد جامع گوهرشاد، مسجد صدیقی‌ها و مسجد ملاهاشم ویژه خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

    وی خاطر نشان کرد: با توجه به پیش بینی کثرت متقاضیان، پذیرفته شدگان از طریق قرعه‌کشی مشخص و اسامی آنان در تاریخ ۱۳ دی ماه از طریق سایت اعتکاف و یا ارسال پیام کوتاه اعلام خواهد شد.

    فیضی افزود: برپایی محافل انس با قرآن، سخنرانی‌های مذهبی و فرهنگی، قرائت ادعیه و روضه‌خوانی توسط مداحان اهل بیت (ع)، برگزاری جلسات حلقه‌های معرفتی، پرسش و پاسخ، ارائه بسته‌های محتوایی، توزیع افطاری و سحری از جمله خدماتی است که به معتکفین حاضر در این مراسم ارائه می‌شود.

    گفتنی است؛ مراسم اعتکاف حرم مطهر رضوی به مدت ۳ روز در حرم مطهر رضوی و مساجد وابسته به آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد. علاقمندان شرکت در این مراسم برای پاسخ به سوالات خود پیرامون مراحل مختلف برگزاری اعتکاف می‌توانند با شماره ۰۵۱۳۲۰۰۹۵۲۱ تماس حاصل فرمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.