حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • اعتکاف، فرصتی برای خنثی کردن تهدیدهای دشمن است
    03 بهمن 1401 - 20:30
    شناسه : 1366
    رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دیّر: حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دیر گفت: مراسم معنوی اعتکاف فرصت خوبی برای خنثی کردن تهدیدهایی است که دشمن در جامعه و اذهان مردم ایجاد کرده است.
    منبع : خبرگزاری حوزه

    حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیّر، امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم اعتکاف در شهرستان دیر، اظهار داشت: متاسفانه با کوتاهی‌های صورت گرفته، آن شکوه گذشته مساجد کمرنگ شده که باید برای رسیدن به جایگاه اصلی آنها زمینه سازی کنیم.

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر افزود: با توجه به شبهاتی که درباره مسائل اعتقادی در ذهن جوانان به وجود آمده باید با روحیه جهادی و انقلابی از فرصت‌هایی مانند اعتکاف به خوبی بهره برداری کنیم.

    وی با بیان اینکه محاسبات دشمن در جنگ ترکیبی چند ماهه اخیر اشتباه بود، عنوان کرد: مراسم معنوی اعتکاف فرصت خوبی برای خنثی کردن تهدیدهایی است که دشمن در جامعه و اذهان مردم ایجاد کرده است.

    حجت الاسلام سعیدی گفت: لازم است تا محتوای برنامه‌ها در مراسم اعتکاف برنامه ریزی شده و دقیق باشد.

    وی همزمانی ایام اعتکاف با دهه فجر را فرصت خوبی برشمرد و خواستار اجرای برنامه‌های متناسب با این ایام شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.