حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • اعتکاف بانوان در ۱۰۲ مسجد استان بوشهر برگزار می‌شود
    13 بهمن 1401 - 12:36
    شناسه : 1722
    مسئول ستاد اعتکاف بانوان استان بوشهر: مائده پیامی مسئول ستاد اعتکاف بانوان بوشهر از برگزاری اعتکاف بانوان در ۱۰۲ مسجد این استان خبر داد و اظهار داشت: اهمیت حضور بانوان در برنامه‌های اجتماعی و عبادی یکی از عواملی است که می‌تواند به رشد دینی و مذهبی این بزرگواران کمک کند.
    منبع : خبرگزاری مهر

    مائده پیامی عصرچهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان برنامه‌های اعتکاف بانوان اظهار داشت: سنت اعتکاف راهی است برای بریدن از همه دلبستگی‌ها و تعلقات دنیوی و لبیک گفتن برای قرب الهی است.

    مسئول ستاد اعتکاف بانوان بوشهر گفت: توجه زیاد اسلام به خانواده این کانون مهم و انسان‌ساز، موضوعی است که نقش خانواده و خصوصاً بانوان را عمیق‌تر و تأثیرگذارتر از دیگر افراد خانواده نشان می‌دهد.

    وی گفت: اهمیت حضور بانوان در برنامه‌های اجتماعی و عبادی یکی از عواملی است که می‌تواند به رشد دینی و مذهبی این بزرگواران کمک کند.

    پیامی ادامه داد: یکی از این برنامه‌ها اعتکاف است که در ۱۰۲ مسجد در استان ویژه بانوان برگزار می‌شود و ۱۰ مسجد ویژه دانش‌آموزان دختر خواهد بود.

    مسئول ستاد اعتکاف بانوان بوشهر ابراز داشت: مراسم‌های ایام اعتکاف با محوریت جهاد تبیین ویژه بانوان از جمله برنامه‌های فرهنگی ویژه دختران، گعده‌های دخترانه، کرسی‌های آزاداندیشی، سیر مطالعاتی، محافل قرآنی، مناجات‌خوانی و برنامه‌های متنوع در قالب تیم‌های رفیقانه برگزار می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.