حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • اعتکاف عبادتی معنوی و دلنشین است
    03 بهمن 1401 - 20:29
    شناسه : 1362
    امام جمعه الیگودرز: حجت الاسلام مهدی سرلک امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه اعتکاف، عبادتی مستحب، دلنشین و معنوی است، گفت: احیا و برگزاری مراسم‌های معنوی اعتکاف در مساجد و استقبال پرشور نسل جوان از این عبادت خاص، از برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
    منبع : خبرگزاری حوزه

    حجت الاسلام مهدی سرلک امام جمعه الیگودرز امروز در جلسه برنامه ریزی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در دفتر امام جمعه شهرستان، با اشاره به اینکه ماه‌های رجب و شعبان دروازه‌های ورود به ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن هستند، اظهار داشت: باید با بهره گیری ازبرکات معنوی این ماه با تهذیب نفس بیشتر به استقبال ماه مبارک رمضان برویم.

    وی با اشاره به اینکه اعتکاف عبادتی مستحب، دلنشین و معنوی است، افزود: احیا و برگزاری مراسم‌های معنوی اعتکاف در مساجد و استقبال پرشور نسل جوان از این عبادت خاص، از برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

    امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری باشکوه مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان الیگودز اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: لازم است تلاش شود برنامه‌های معنوی اعتکاف در سطح مساجد با شکوه خاص و همراه با اجرای برنامه‌های ویژه معنوی و بصیرتی باشد.

    حجت الاسلام سرلک گفت: امید می‌رود کمیته‌های فرهنگی مراسم معنوی اعتکاف برنامه‌های محوّله را دقیق و به درستی انجام دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.