حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • 02 بهمن 1401 - 10:19
    شناسه : 1248
    رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار خبر داد؛ حجت الاسلام جمشیدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: پیش بینی می‌شود که مراسم معنوی در ۱۶ مسجد شهرستان بهار برگزار شود.
    منبع : خبرگزاری مهر

    حجت‌الاسلام محمد جمشیدی درخصوص اجرای برنامه اعتکاف در شهرستان بهار گفت: خوشبختانه امسال مشکل خاصی در خصوص شیوع کرونا برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف وجود ندارد ولی مراقبت همه جانبه باید وجود داشته باشد تا مشکل خاصی پیش نیاید.

    وی با اشاره به آمار بالای معتکفین در سال‌های قبل از کرونا و سال گذشته اضافه کرد: همه ساله استقبال خوبی از مراسم معنوی اعتکاف صورت می‌گیرد و امیدواریم در سال‌جاری هم تعداد زیادی از همشهریان عزیز در مراسم شرکت کنند.

    رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار افزود: مهمترین مسئولیتی که با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدارهای اخیر بر عهده اداره تبلیغات اسلامی گذاشته شده، رسیدگی به مسائل فرهنگی دینی که شامل اقامه نماز جماعت در سه نوبت شبانه‌روز در مساجد مجری اعتکاف، اعزام مبلغ و مبلغه جهت پاسخگویی به احکام شرعی، اعزام سخنران متخصص در خصوص مسائل روز، اعزام مداح و راوی انقلاب و در صورت امکان تهیه و توزیع بسته فرهنگی و … است.

    حجت الاسلام جمشیدی در این راستا خاطرنشان کرد: مسئولین برگزاری اعتکاف باید نسبت به مسائل فرهنگی توجه ویژه‌ای داشته باشند تا میزان اثربخشی آن بهتر و بیشتر باشد.

    ثبت دیدگاه

    1. آواتار فائزه طاهری

      من نماز میخونم وروزه میگیرم میگفتم کاش می‌شود چند روز خدای باتوخلوت میکردم از این دنیای شلوغ فاصله میگرفتم وفقط باتوراز ونیاز میکردم اعتکاف فرصت خوبیست اگرخداوند توفیق بندگی روبه ما بده

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.