حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • تاسیس دفتر نمایندگی بین الملل ستاد مرکزی اعتکاف در لبنان
    09 خرداد 1402 - 9:26
    شناسه : 3865
    حجت‌الاسلام سید‌علیرضا تکیه‌ای با هدف تبلیغ و نشر معارف حوزه اعتکاف و توسعه همکاری‌های برون مرزی در این حوزه با کشورهای اسلامی، دیدار و گفتگوهایی با سفیر ایران در لبنان و حجت الاسلام سیدهاشم صفی الدین، معاونت فرهنگی حزب الله و کارشناسان مربوط به حوزه اعتکاف داشت.

    حجت‌الاسلام سید‌علیرضا تکیه‌ای، ریاست ستاد مرکزی اعتکاف در سفری چند روزه به لبنان با هدف تبلیغ و نشر معارف حوزه اعتکاف و توسعه همکاری‌های برون مرزی در این حوزه با کشورهای اسلامی، دیدار و گفتگوهایی با سفیر ایران آقای امانی و رایزن امور فرهنگی آقای باقرزاده و همچنین دیدار با حجت الاسلام سیدهاشم صفی الدین و معاونت فرهنگی حزب الله و کارشناسان مربوط به حوزه اعتکاف داشتند.

    حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا تکیه‌ای ستاد مرکزی اعتکاف

    ایشان در این سفر ضمن اهدای کتب تخصصی اعتکاف، به نخبگان فرهنگی و اجتماعی، به بازدید از مراکز علمی و دینی و اماکن مذهبی و بررسی ظرفیت‌های معنوی و فرهنگی و بررسی کمی و کیفی اعتکاف‌های برگزار شده و همچنین به امکان سنجی و زمینه سازی تشکیل دفتر نمایندگی ستاد مرکزی اعتکاف در لبنان پرداختند.

    در پایان دیدارها و جلسات و رایزنی‌های صورت گرفته، ضمن اعلام آمادگی حزب الله در زمینه توسعه و تبلیغ فرهنگ اعتکاف در این کشور، طرفین با تاسیس بنیاد بین الملل اعتکاف و برگزاری جشنواره بین المللی اعتکاف در لبنان، با هدف تبلیغ فرهنگ اعتکاف در سایر کشورهای اسلامی به توافق رسیدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.