حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳ Tuesday, 17 September , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • حضور ۳۰۰۰ نفر معتکف در شهرستان طبس
    07 بهمن 1402 - 11:36
    شناسه : 5680
    حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان طبس با بیان اینکه در آئین معنوی اعتکاف در طبس سه هزار نفر معتکف شدند، گفت: از این تعداد بیش از دو هزار نفر خانم و 960 نفر آقا هستند.
    منبع : خبرگزاری شفقنا

    خراسان جنوبی _ ستاد مرکزی اعتکاف: حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان طبس در گفتگویی رسانه‌ای گفت؛ مراسم معنوی اعتکاف امسال در ۳۱ مسجد شهرستان طبس اجرایی شده است.

    وی با بیان اینکه سه هزار معتکف در آئین معنوی اعتکاف در طبس حضور دارند، افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۴۰ نفر خانم و ۹۶۰ نفر آقا هستند که با حضور در مساجد تعیین شده از برکات این مراسم معنوی بهره مند شدند.

    حجت‌الاسلام بهشتی فر در ادامه بیان کرد: ۹۰ تا ۹۵ درصد از تعداد معتکفین امسال را دهه هشتادی ها و دهه نودی ها تشکیل می دهند که نشان دهنده شکست نقشه‌ها و تبلیغات منفی دشمن است.

    مسئول تبلیغات اسلامی طبس با اشاره به اینکه تعداد معتکفین امسال رشد دو برابری داشته است، ادامه داد: سال گذشته یک هزار و ۸۱ نفر در اعتکاف شرکت کردند که امسال این آمار به سه هزار نفر رسیده است.

    وی درخصوص تعداد مبلغان حاضر در مراسم معنوی اعتکاف اظهار کرد: در این مراسم معنوی ۱۰۵ مبلغ خواهر و برادر فعالیت داشتند و به برپایی حلقه های بصیرتی و بیان احکام و پاسخ به شبهات دینی و برگزاری حلقه‌های معرفتی پرداخته‌اند.

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.