حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • رویش‌های معنوی انقلاب اسلامی در جهان دشمنان را عصبانی کرده است
    05 بهمن 1401 - 18:34
    شناسه : 1425
    نماینده ولی‌فقیه در لرستان: حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: رویش‌های معنوی انقلاب اسلامی در جهان دشمنان را عصبانی کرده است.
    منبع : خبرگزاری مهر

    حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز چهارشنبه در ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی با تبریک فرا رسیدن ماه رجب و شعبان و کسب آمادگی برای ورود به ماه ضیافت الهی در این دو ماه، اظهار داشت: این برنامه ریزی ها و مراسم‌ها نشانه رویش‌های معنوی انقلاب اسلامی است.

    وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته غریب به ۱۹ هزار نفر در مراسم اعتکاف شرکت کردند و این به دنبالش بصیرت، رحمت و برکت الهی را در پی دارد، گفت: همین هم موجب عصبانیت دشمنان می‌شود، منطق اسلام و ادیان منطق مهربانی است، اما منطق دشمنان اسلام زورگویی، تبهکاری، کشتار بی رحمانه، بهره گیری از بانوان و … است.

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان، بیان داشت: دشمنان وقتی که این رویش‌های معنوی انقلاب در جهان را می‌بینند به کارهای زشت و پلید دست می‌زنند، گفت: باید تلاش خود را به کار بگیریم تا معنویت، اخلاق و … در سطوح مختلف جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان ترویج داده شود.

    حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی در برگزاری این مراسم، گفت: آنچه که در این جلسه مصوب و برگزار می‌شود در شهرها، بخش‌ها و روستاها انجام گیرد تا شاهد تأثیر گذاری آن باشیم.

    وی، تاکید کرد: یک ستاد، مصوبات این جلسه را رصد و مشکلات در این راستا را پیگیری و رفع کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.