حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • فرهنگ اعتکاف در سراسر کشور انسجام یافته است/ برگزاری اعتکاف در ۱۰۳ کشور مختلف جهان
    28 دی 1402 - 11:09
    شناسه : 4492
    رییس ستاد مرکزی اعتکاف گفت: اعتکاف جریان مردم نهادی است که توسط مردم اجرا شده و فرهنگ زیبایی محسوب می‌شود که امروز در سراسر کشور انسجام یافته است‌.

    به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی اعتکاف، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی‌رضا تکیه‌ای رئیس ستاد مرکزی اعتکاف در مراسم اختتامیه هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی اعتکاف که در این استان برگزار شد، اظهار داشت: بنده بیش از ۴ دهه است که به عنوان خادم مسلمین، توفیق این را داشتم در عرصه اعتکاف و فراهم‌سازی بستر آن گام بردارم.
    تکیه‌ای خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب راه را برای ما نشان داد تا سند علمی اعتکاف امروز تهیه و تدوین شود، این سند حدود ۲ ماه در اختیار رهبر انقلاب و مراجع عظام تقلید قرار گرفت و رهبر فرزانه انقلاب فرمودند سند خوبی است اجرا کنید.
    رییس ستاد مرکزی اعتکاف گفت: نظام انقلاب اسلامی موفق بوده در ابعاد علمی اعتکاف را در ۶۹ کشور جهان گسترش دهد و همچنین براساس آخرین آمار اعتکاف در سال گذشته در ۱۰۳ کشور برگزار گردیده است.
    وی در پایان عنوان کرد: اعتکاف جریان مردم نهادی است که توسط خود مردم اجرا می‌شود و فرهنگ بسیار زیبایی است که امروز در سراسر کشور انسجام یافته است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.