حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • مراسم اعتکاف در ۱۱ مسجد شهرستان کنگان برگزار می‌شود
    04 بهمن 1401 - 13:32
    شناسه : 1392
    رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان: حجت الاسلام علی محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۱۱ مسجد این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مهیدات لازم برای برگزاری مراسم اعتکاف در این مساجد انجام شده و این مراسم‌معنوی در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه مصادف با ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ ماه رجب برگزار خواهد شد.
    منبع : خبرگزاری مهر

    حجت الاسلام علی محمدی اظهار داشت: اعتکاف عصاره‌ای از عبادت‌ها و فضیلت‌ها است که معتکف طی سه روز در بهترین مکان ضمن گرفتن روزه از برنامه‌های زندگی دنیوی خود انقطاع کرده و با توجه به خداوند تلاش دارد تا معارف الهی و معنویات را بیشتر درک کند و به روح خود عطر معنوی ببخشد.

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان بیان داشت: مراسم معنوی اعتکاف در ۱۱ مسجد از شهرهای کنگان، بنک، سیراف و روستاهای تابعه برگزار می‌شود.

    وی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم اعتکاف در این مساجد انجام شده و این مراسم‌معنوی در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه مصادف با ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ ماه رجب برگزار خواهد شد.

    گفتنی است مساجد این شهرستان با ظرفیت بیش از ۵۰۰ نفر جهت استقبال از اعتکاف کنندگان مهیا شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.