حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • هشتمین هم اندیشی راهبردی اعتکاف سراسر کشور برگزار خواهد شد
    19 آذر 1402 - 10:43
    شناسه : 3970
    هشتمین هم اندیشی راهبردی مسئولان اعتکاف سراسر کشور با حضور نمایندگان ولی فقیه در استان ها، مدیران حوزه های علمیه، مسئولین نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مدیران استانی سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین مدیران ستاد مردمی اعتکاف استان ها از 21 الی 23 آذر ماه برگزار و جمعی از شخصیت های علمی، حوزوی و فرهنگی کشور در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

    به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی اعتکاف، هشتمین هم اندیشی راهبردی مسئولان اعتکاف سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار می شود.

    حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تکیه ای رئیس ستاد مرکزی اعتکاف با اعلام این خبر افزود: همزمان با نزدیک شدن به ایام برگزاری مراسم معنوی و تمدن ساز اعتکاف در ماه رجب با هدف برنامه ریزی و انسجام بخشی به فعالیت ستادهای اعتکاف سراسر کشور، هشتمین هم اندیشی راهبردی اعتکاف در حرم مطهر امام علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.

    وی در تشریح این رویداد فرهنگی گفت: این هم اندیشی با حضور نمایندگان ولی فقیه در استان ها، مدیران حوزه های علمیه، مسئولین نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مدیران استانی سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین مدیران ستاد مردمی اعتکاف استان ها از ۲۱ الی ۲۳ آذر ماه برگزار و جمعی از شخصیت های علمی، حوزوی و فرهنگی کشور در این هم اندیشی سخنان کارشناسی خود را ارائه خواهند کرد.

    رئیس ستاد مرکزی اعتکاف با اشاره نظام نامه محتوایی تدوین شده در سند راهبردی اعتکاف اظهار داشت: به منظور کیفیت بخشی و برنامه ریزی بهتر در امر برگزاری سنت حسنه اعتکاف، نشست های تخصصی در موضوعات نوآوری در روش اجرایی مراسم اعتکاف، ظرفیت اعتکاف در هویت بخشی به نسل جوان، معنویت و راهبردهای فرهنگی اعتکاف، اعتکاف دانشجویی و دانش آموزی و… برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

    حجت الاسلام سید علیرضا تکیه ای در پایان افزود: یکی از راهبردی اصلی ستاد مرکزی اعتکاف گسترش این سنت حسنه و تمدن ساز در کشورهای اسلامی می باشد که به همین منظور از برخی از شخصی های بین المللی برای حضور در این هم اندیشی دعوت بعمل آمده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.