حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • برگزاری اعتکاف دهه پایانی ماه مبارک رمضان در مسجد مقدس جمکران
    14 فروردین 1402 - 21:14
    شناسه : 3738
    معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد؛ حجت الاسلام مهدی حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم اعتکاف دهه آخر ماه مبارک رمضان بر اساس سنت نبی مکرم اسلام (ص) خبر داد.

    جت الاسلام مهدی حسین آبادی در خصوص برگزاری اعتکاف دهه آخر ماه مبارک رمضان در مسجد مقدس جمکران گفت: یکی از سنت‌های رسول خدا (ص) برگزاری اعتکاف دهه پایانی ماه مبارک رمضان بود و حضرت در ده روز پایانی این ماه مبارک در مسجد معتکف شده و به عبادت می‌پرداختند.

    وی با بیان اینکه مراسم اعتکاف دهه آخر ماه رمضان به مدت پنج سال است که در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مراسم اعتکاف با حضور اقشار مختلف مردم از تمام استان‌ها و همچنین برخی مسلمانان کشورهای خارجی برگزار می‌شود.

    معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: امسال نیز در دهه پایانی ماه مبارک رمضان از روز بیستم تا پایان ماه مبارک برگزاری مراسم اعتکاف برای خواهران و برادران برنامه ریزی شده است.

    وی یادآور شد: علاقه مندان برای حضور در این مراسم معنوی می‌توانند تا ۱۸ فروردین ماه با مراجعه به وب سایت مسجد مقدس جمکران به نشانی https://jamkaran.ir/etekaf1402 برای ثبت نام اقدام کنند. ۱۹ فروردین ماه برای منتخبین پیامک ارسال و ۲۰ فروردین کارت‌های ورود به اعتکاف رمضانیه توزیع خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.