حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • نام‌نویسی اعتکاف در خوزستان آغاز شد
    25 دی 1402 - 0:29
    شناسه : 4395
    حجت‌الاسلام احسان فردآقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از آغاز نام‌نویسی برای شرکت در مراسم اعتکاف در مساجد استان همزمان با آغاز ماه رجب خبر داد.
    منبع : خبرگزاری مهر

    به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی اعتکاف به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام احسان فردآقایی در گفت و گویی از آغاز نام‌نویسی اعتکاف همزمان با آغاز ماه رجب در مساجد استان خبر داد و گفت: تاریخ نام‌نویسی شرکت در برنامه معنوی اعتکاف آغاز شده و تا پنجم بهمن‌ماه سال جاری ادامه دارد.

    وی با بیان اینکه ثبت‌نام اعتکاف متمرکز نیست، اظهار کرد: عموم مردم برای نام‌نویسی و شرکت در آئین معنوی اعتکاف، می‌توانند به مساجد مورد نظر خود مراجعه کنند.

    معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه آئین معنوی اعتکاف همزمان با ایام‌البیض ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه رجب در مساجد استان خوزستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: سال گذشته ۳۰۰ مسجد در استان آئین اعتکاف را برگزار کردند. پیش‌بینی امسال ما رشد ۳۰ تا ۴۰ درصدی این تعداد است و ان‌شاءالله شاهد برگزاری اعتکاف در ۴۰۰ مسجد استان خواهیم بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.